Na szkoleniach, które prowadzimy dla Klientów coraz częściej słyszymy jakie trudne jest pozyskanie nowego Klienta. Widzimy, że jest to jeden z najtrudniejszych i najbardziej stresujących elementów sprzedaży, nawet u doświadczonych handlowców. Klienci mają już swoich dostawców lub po prostu nie potrzebują usług, które są im oferowane.

Zatem, jak więc:

  •  można do nich dotrzeć?
  •  przekonać ich do siebie i do swojego produktu?
  •  doprowadzić do sprzedaży?
  •  związać ich ze sobą na dłużej?

Na te wszystkie pytania uzyskasz odpowiedzi oraz skuteczne narzędzia.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • gdzie szukać klientów dla siebie
  • poznasz niezwykle skuteczną metodę „cold calls”, czyli dowiesz się jak wykonywać pierwsze telefony do klientów, aby przynosiły zamierzony skutek
  • co zrobić, kiedy klient mówi „nie”
  • jak odpierać obiekcje
  • jak sprawić, aby klient chciał się umówić na pierwsze spotkanie
  • jak utrzymywać kontakt z klientem, aby przekonać go do siebie i do tego, aby od Ciebie kupił
  • jak prezentować ofertę, aby zainteresować klienta
  • poznasz narzędzia NLP i perswazji, które ułatwią Ci budowanie relacji z klientem

W cenie szkolenia dodatkowo otrzymasz:

  •  profesjonalne materiały szkoleniowe 
  •  certyfikat 
  •  bufet kawowy 
  •  miłe towarzystwo!

Zapraszamy serdecznie! 

Link do wydarzenia –  szkolenie