Na szkoleniach, które prowadzimy dla Klientów coraz częściej słyszymy jakie trudne jest pozyskanie nowego Klienta. Widzimy, że jest to jeden z najtrudniejszych i najbardziej stresujących elementów sprzedaży, nawet u doświadczonych handlowców. Klienci mają już swoich dostawców lub po prostu nie potrzebują usług, które są im oferowane.
Zatem, jak więc:
- można do nich dotrzeć?
- przekonać ich do siebie i do swojego produktu?
- doprowadzić do sprzedaży?
- związać ich ze sobą na dłużej?
Na te wszystkie pytania uzyskasz odpowiedzi oraz skuteczne narzędzia.
Na szkoleniu dowiesz się:
- gdzie szukać klientów dla siebie
- poznasz niezwykle skuteczną metodę „cold calls”, czyli dowiesz się jak wykonywać pierwsze telefony do klientów, aby przynosiły zamierzony skutek
- co zrobić, kiedy klient mówi „nie”
- jak odpierać obiekcje
- jak sprawić, aby klient chciał się umówić na pierwsze spotkanie
- jak utrzymywać kontakt z klientem, aby przekonać go do siebie i do tego, aby od Ciebie kupił
- jak prezentować ofertę, aby zainteresować klienta
- poznasz narzędzia NLP i perswazji, które ułatwią Ci budowanie relacji z klientem
W cenie szkolenia dodatkowo otrzymasz:
- profesjonalne materiały szkoleniowe
- certyfikat
- bufet kawowy
- miłe towarzystwo!
Zapraszamy serdecznie!
Link do wydarzenia – szkolenie