im dalej tym bliżej… czyli zarządzanie sprzedażą online

A na szkoleniu m.in.:

  • diagnoza osobowości – moja jako menadżera i członków zespołu – model Facet5
  • pokoleniowość w moim zespole – jak zarządzać pokoleniem BB, X, Y, Z
  • na jakim etapie rozwoju są moi pracownicy – Model Blancharda
  • narzędzia do prowadzenia spotkań online – komunikatory w pracy zdalnej
  • zasady prowadzenia spotkań indywidualnych oraz z całym zespołem
  • przepływ komunikacji w zespole rozproszonym – kontrakt z zespołem
  • narzędzia do planowania i organizacji czasu pracy w sprzedaży
  • delegowanie celów sprzedażowych
  • standardy komunikacyjne – mail, telefon, systemy komunikacji wewnątrzfirmowej, spotkania
  • rytuały zespołu sprzedażowego
  • budowanie efektywnych relacji z klientami podczas spotkań online
  • jak skutecznie zastąpić wizyty u klientów innymi formami budowania relacji
  • wirtualna „kawa” z klientem
  • czym jest rapportowanie i jak wpływa na budowanie relacji
  • jak handlowiec może budować relacje z klientami i sprzedawać przez telefon
  • co nam się podoba podczas rozmowy telefonicznej z innymi, a co nas drażni
  • prawidłowa konstrukcja rozmowy telefonicznej
  • głos, sposób mówienia i jego znaczenie podczas rozmowy, znaczenie pauzy
  • up selling i cross selling przez telefon
  • budowanie długofalowych relacji z klientem – czyli kiedy dzwonić i po co
  • pozyskiwanie nowego klienta przez telefon
  • narzędzia telefonicznego badania potrzeb
  • cold calls – struktura rozmowy sprzedażowej
  • zdalne delegowanie i rozliczanie zadań
  • punkty kontrolne w delegowaniu oraz rozliczanie zadań
  • narzędzia do udzielania pracownikowi informacji zwrotnej
  • kontrolowanie emocji w pracy zdalnej
  • emocje a wchodzenie w agresję lub uległość
  • ścieżka asertywności
  • stres – czym jest i jak sobie z nim radzić