im dalej tym bliżej… czyli zarządzanie sprzedażą online
A na szkoleniu m.in.:
- diagnoza osobowości – moja jako menadżera i członków zespołu – model Facet5
- pokoleniowość w moim zespole – jak zarządzać pokoleniem BB, X, Y, Z
- na jakim etapie rozwoju są moi pracownicy – Model Blancharda
- narzędzia do prowadzenia spotkań online – komunikatory w pracy zdalnej
- zasady prowadzenia spotkań indywidualnych oraz z całym zespołem
- przepływ komunikacji w zespole rozproszonym – kontrakt z zespołem
- narzędzia do planowania i organizacji czasu pracy w sprzedaży
- delegowanie celów sprzedażowych
- standardy komunikacyjne – mail, telefon, systemy komunikacji wewnątrzfirmowej, spotkania
- rytuały zespołu sprzedażowego
- budowanie efektywnych relacji z klientami podczas spotkań online
- jak skutecznie zastąpić wizyty u klientów innymi formami budowania relacji
- wirtualna „kawa” z klientem
- czym jest rapportowanie i jak wpływa na budowanie relacji
- jak handlowiec może budować relacje z klientami i sprzedawać przez telefon
- co nam się podoba podczas rozmowy telefonicznej z innymi, a co nas drażni
- prawidłowa konstrukcja rozmowy telefonicznej
- głos, sposób mówienia i jego znaczenie podczas rozmowy, znaczenie pauzy
- up selling i cross selling przez telefon
- budowanie długofalowych relacji z klientem – czyli kiedy dzwonić i po co
- pozyskiwanie nowego klienta przez telefon
- narzędzia telefonicznego badania potrzeb
- cold calls – struktura rozmowy sprzedażowej
- zdalne delegowanie i rozliczanie zadań
- punkty kontrolne w delegowaniu oraz rozliczanie zadań
- narzędzia do udzielania pracownikowi informacji zwrotnej
- kontrolowanie emocji w pracy zdalnej
- emocje a wchodzenie w agresję lub uległość
- ścieżka asertywności
- stres – czym jest i jak sobie z nim radzić