wizerunek pracodawcy

Dziś z łatwością można znaleźć informacje o każdej  firmie. Warto więc zadbać o to, żeby opinie na temat firmy były pozytywne. Opiniotwórcze są 2 źródła: Państwa pracownicy oraz publikowane informacje, które można znaleźć na temat Państwa firmy. Punktem wyjścia w budowaniu wizerunku solidnego, przyjaznego i atrakcyjnego pracodawcy jest docenianie pracowników zatrudnionych w organizacji. A co to znaczy – doceniać pracownika? Kiedy pracownik ma ochotę z zaangażowaniem i motywacją pracować dla Państwa firmy i nie poszukiwać innych ofert na rynku pracy? Ważną rolę odgrywa właściwa komunikacja w organizacji, motywowanie pracowników, budowanie partnerskiej kultury organizacyjnej. To pracownicy są pierwszym ogniwem w tworzeniu Państwa wizerunku. Drugim krokiem jest wizerunek budowany na zewnątrz, m.in. poprzez informacje w social mediach, stronę internetową – to tutaj oprócz zbierania opinii od Państwa pracowników, kandydaci do pracy sprawdzają, jakim wybrana firma jest pracodawcą. Zatem warto się zastanowić, jakie informacje o firmie chcecie Pastwo udpstępniać i jak kierować swoim wizerunkiem, aby być coraz atrakcyjniejszym pracodawca.

WEM Consulting pomaga firmom tworzyć atrakcyjny i spójny wizerunek pracodawcy. Przygotowuje dla swoich klientów systemy komunikacji, zaangażowania i motywowania pracowników zgodne z wartościami firmy oraz strategię komunikacji zewnętrznej w kanałach, w których kandydaci poszukują informacji o pracodawcy.