koronasprzedaż … czyli sprzedaż przez telefon
A na szkoleniu m.in.:
- cele rozmów telefonicznych
- rozmowa telefoniczna – struktura
- co nam się podoba podczas rozmowy telefonicznej z innymi, a co nas drażni
- prawidłowa konstrukcja rozmowy telefonicznej
- głos, sposób mówienia i jego znaczenie podczas rozmowy, znaczenie pauzy
- mówienie językiem klienta
- kanały komunikacji i ich rola w rozmowie telefonicznej
- rapportowanie podczas rozmowy
- pozyskiwanie nowego klienta – Cold Calls
- narzędzia telefonicznego badania potrzeb
- po co klientowi telefon – czyli co zrobić, aby klient był zadowolony
- up selling i cross selling przez telefon
- budowanie długofalowych relacji z klientem – czyli kiedy dzwonić i po co
- podstawowe narzędzia do odpierania obiekcji
- jak zachowywać się w przypadku obiekcji klientów w oparciu o ich typologię
- jak radzić sobie ze stresem związanym z obiekcjami
- automotywacja – czyli jak utrzymywać siebie w stanie największej efektywności
- skuteczne narzędzia do automotywacji
- narzędzia do radzenia sobie ze strese