koronasprzedaż … czyli sprzedaż przez telefon

A na szkoleniu m.in.:

  • cele rozmów telefonicznych
  • rozmowa telefoniczna – struktura
  • co nam się podoba podczas rozmowy telefonicznej z innymi, a co nas drażni
  • prawidłowa konstrukcja rozmowy telefonicznej
  • głos, sposób mówienia i jego znaczenie podczas rozmowy, znaczenie pauzy
  • mówienie językiem klienta
  • kanały komunikacji i ich rola w rozmowie telefonicznej
  • rapportowanie podczas rozmowy
  • pozyskiwanie nowego klienta – Cold Calls
  • narzędzia telefonicznego badania potrzeb
  • po co klientowi telefon – czyli co zrobić, aby klient był zadowolony
  • up selling i cross selling przez telefon
  • budowanie długofalowych relacji z klientem – czyli kiedy dzwonić i po co
  • podstawowe narzędzia do odpierania obiekcji
  • jak zachowywać się w przypadku obiekcji klientów w oparciu o ich typologię
  • jak radzić sobie ze stresem związanym z obiekcjami
  • automotywacja – czyli jak utrzymywać siebie w stanie największej efektywności
  • skuteczne narzędzia do automotywacji
  • narzędzia do radzenia sobie ze strese