Co nowego u nas?

Czy negocjujesz tylko ceną?
Dzień dobry wszystkim w Nowym Roku. Niech będzie on dla Was wyjątkowy W Nowym Roku kontynuujemy rozpoczęty na Waszą prośbę cykl negocjacyjny. Na pewno wiele razy słyszałeś /-aś pytanie: - A jaki rabat dostanę? - A ile mi Pan/i zejdzie z ceny? - A jaka jest Pana/i...

Słuchasz czy słyszysz podczas negocjacji?
Słuchasz klienta, ale czy słyszysz i rozumiesz, co jest dla niego ważne? Na pewno spotkałeś/-aś się ze stwierdzeniem, że na spotkaniu, a zwłaszcza podczas negocjacji, to klient powinien mówić więcej niż handlowiec, a handlowiec powinien posiadać umiejętność aktywnego...

Argumenty podczas negocjacji
Często podczas negocjacji skupiamy się na umiejętności aktywnego słuchania klienta*. Równie ważna jest umiejętność dobrania i zastosowania argumentów, które przekonają rozmówcę do wyboru Twojej firmy, produktu, usługi. Argumentacja powinna być logiczna, spójna oraz...

” O SPRZEDAŻY NIEBANALNIE…czyli psychologia sprzedaży w 2 minuty” odcinek 3
W dzisiejszym odcinku Wioletta odpowie na pytanie czy warto i po co zadawać klientowi pewne ważne pytanie. Ciekawi? To zapraszamy do oglądania. https://youtu.be/Pf5DkXrecHo

„O SPRZEDAŻY NIEBANALNIE… czyli o psychologii sprzedaży w 2 minuty” odcinek 2
Dziś prezentujemy Wam kolejny odcinek naszego cyklu " O sprzedaży niebanalnie... ". W dzisiejszym odcinku Ewa opowie o czymś co z pozoru wydaje się być bardzo banalne ... Zaciekawieni? To zapraszamy do oglądania . https://www.youtube.com/watch?v=1IuUSW2-GcY